Гарантія
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту.
На все придбане в нашому інтернет-магазині обладнання поширюється дія Закону «Про захист прав споживачів». Відповідно до його статей можна повернути товари з дефектами або належної якості. Поверненню не підлягає продукція з розпродажу!
Умови повернення товару
Відповідно до статті 9 Закону протягом перших 14 днів з дня придбання можливий обмін якісного обладнання, яке не підійшло за формою, габаритами чи іншими причинами, на аналогічне. При цьому мають бути дотримані умови:
- пристрій не був в експлуатації;
- збережено товарний вигляд, споживчі властивості;
- присутні всі ярлики, пломби тощо;
- надається документація, що підтверджує факт придбання.
Якщо на момент звернення відсутній аналог, то клієнт має право вимагати повернення сплачених коштів.
Заміна чи повернення несправної продукції
При виявленні в гарантійний термін дефектів обладнання, що виникли з вини виробника, користувач має право:
- безкоштовний ремонт у оптимальні терміни;
- відшкодування витрат на усунення недоліків.
У разі значних несправностей можлива заміна придбаного пристрою або повернення коштів.
Для виявлення причин та винуватців виникнення пошкодження товар здається до спеціалізованого сервісного центру. Експертиза проводиться в термін не більше 3-х робочих днів. У разі виявлення вини споживача (недотримання правил експлуатації, втручання у функціонування пристрою та ін.) роботу спеціалістів оплачує він.
Поверненню та обміну не підлягають товари, які містяться у затвердженому Кабінетом Міністрів України «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)»Возврат денежных средств
Срок возврата денежных средств зависит от вида оплаты, который изначально выбрал покупатель.
При наличном расчете возврат денежных средств осуществляется на кассе не позднее через 7 дней после предъявления покупателем требования о возврате.
Зачисление стоимости товара на карту клиента, если был использован безналичный расчёт, происходит в течение 7 дней после получения требования от покупателя.
При использовании электронных платёжных систем, возврат осуществляется на электронный счёт в течение 7 днейВідмова у виплаті грошей або заміні виробу
Серед причин можливої відмови у виплаті коштів чи заміні купленого товару слід зазначити:
- завершення 14-денного терміну повернення якісної продукції;
- втрата товарного вигляду;
- виявлення механічних пошкоджень, спроб споживача провести самостійний ремонт чи втрутитися у функціонування пристрою;
- використання продукту за призначенням;
- відсутність документації.
У гарантійний термін компанія здійснює обслуговування та ремонт придбаних пристроїв, згідно з чинним законодавством. Для цього потрібно звернутися до найближчого представництва. Після закінчення гарантійного терміну можливе лише платний ремонт устаткування.